Wirtualna centrala zapewnia dostęp do rekordów billingowych oraz umożliwia zarządzanie terminalami SIP i urządzeniami telekomunikacyjnymi w biurze Klienta

2019-10-11

Wirtualna centrala abonencka V-PABX jest częścią grupy rozwiązań Sieć firmowa. Centrala może Ci je także wysłać na szynkę mailową. Jeśli konsultanci prowadzą w tym czasie rozmowy, centrala przekazuje dzwoniącemu informację o zajętości pracowników a po godzinach pracy informuje kiedy infolinia jest czynna. Wirtualna centrala http://www.spikon.pl/wirtualna-centrala/ zapewnia dostęp do rekordów billingowych oraz umożliwia zarządzanie terminalami SIP i urządzeniami telekomunikacyjnymi w biurze Klienta. Oprócz niskich kosztów użytkowania, centrala VPBX zapewnia także firmom więcej funkcjonalności i komfortowe zarządzanie. Chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób centrala wirtualna oraz powiązane z nią usługi usprawnią Twoją komunikację z Klientami? Dzięki rozwiązaniu jakie daje centrala w chmurze, zarządzanie systemem telekomunikacyjnym jest szybsze, wygodniejsze i tańsze! Wirtualna centrala telefoniczna to kompleksowa usługa biznesowa zastępująca w pełni tradycyjną sprzętową centralę abonencką, dostępna w postaci usługi w chmurze. Wirtualna centrala telefoniczna to przede wszystkim realne oszczędności w firmie, ponieważ fizyczna centrala, generuje wysokie koszty zakupu sprzętu, leasingowania, utrzymania i serwisu. Wirtualna centrala lub centrala telefoniczna w chmurze to oparta na technologii VoIP telefonia biznesowa. Nowoczesna wirtualna centrala telekomunikacyjna VPBX została opracowany w taki sposób, aby zarządzać połączeniami bez użycia dodatkowego sprzętu czy wykonywania skomplikowanych instalacji. Centrala wirtualna działa dzięki oprogramowaniu, które jest udostępniane i utrzymywane przez easyCALL. 0 jako nieliczna centrala posiada kalendarz przekierowań na telefony komórkowe, który możesz dowolnie dostosowywać do Twoich potrzeb. 0 to wirtualna centrala telefoniczna zainstalowana na serwerach chmurowych obsłuchująca telefonię cyfrową VoIP za pomocą łącz internetowych. Za pomocą skonfigurowanych przez Ciebie wytycznych, centrala TeleCube będzie sterować przychodzącymi i wychodzącymi połączeniami telekomunikacyjnymi w firmie. Wirtualna centrala działa dzięki oprogramowaniu znajdującemu się w chmurze, na serwerach operatora. Wirtualna centralka VPBX to jeden, łatwy do zapamiętania główny numer stacjonarny lub numer infolinii 80x, który pozwala na kontakt z Twoją firmą. Centrala pozwoli Ci na tworzenie i realizowanie masowych kampanii połączeń wychodzących (outbound). Biznes Wirtualna Centrala to rozwiązania działające w chmurze, dostępne poprzez przez sieć IP, wymagające niewielkiej ilości sprzętu (wyłącznie telefony) w porównaniu z klasycznymi rozwiązaniami.